Translate

diumenge, 23 de juny del 2013

23.06 Sa punta de ses Punxes-S'Estalella

Mapa

Ja era hora, feia molt de temps que teníem ganes de passar el Cap Blanc. Aquesta etapa és un poc peculiar degut a la falta de refugi fins a Cala Pi, a uns 7 Km d'arribar a S'Estanyol, això ens obligava a agafar un dia amb la mar bastant plana per evitar complicacions.

Acompanyats novament pel nostre amic Rafel, vàrem baixar les piragües a Sa Punta de ses Punxes (Cala Blava) i tot d'una vàrem girar el Cap Enderrocat en direcció a Cala Vella i el Delta. La mar, plana com  si no hi hagués una gota de vent, ja dins la reserva marina aturarem a Cala Vella i també per fer fotos als espectaculars bancs de peixos.

Reserva Marina

Amb el Cap Blanc al fons i l'illa de Cabrera seguirem la ruta, mentrestant en Rafel, entusiasmat, explorava totes les coves que apareixien al nostre camí, la mar continuava plana. Amb 16,5Km, gairebé 3 hores a les nostres esquenes i una calor a la qual encara no ens hem acostumat, eren compensades per les vistes i la companyia.

Uns 45' després arribàrem a Cala Beltran, una cala estreta i amb una entrada espectacular però amb dificultats per treure les piragües, de manera que decidirem anar a Cala Pi (a 1Km) per dinar amb tranquil·litat,  allà ens entrevistaren per un programa televisiu.

Trempó i cireres per dinar, un capfico i estirar les cames per fer els darrers 7 Km, ara desitjaríem que s'Estanyol estigués un poc més enfora per disfrutar una mica més. Al sortir de Cala Pi ja se veia que la mar començava a remenar-se i encara que pareixia que anàvem més a poc a poc, la veritat es que la mar ens ajudava. Una horeta desprès de sortir, ja doblegàvem el far de S'Estanyol i arribàvem a S'Estalella...

La propera setmana si tot va bé, intentarem continuar des de Porto Cristo cap al nord, sempre i quan el temps sigui benvolent i ens ho permeti. A veure si aquestes vacances podem donar una estiradeta a la volta.

Gracies a tots els que seguiu el bloc i recordau que si algú està interessat en acompanyar-nos en qualque etapa pot contactar amb mi per email o bé comentar-ho directament al bloc "Quants més siguem, més riurem", diuen.