Translate

dissabte, 4 de maig del 2013

04.05 El Toro - Cala Major

Ja ens hem posat en marxa! I hem decidit començar pràticament pel final. A part de les condicions climàtiques, hem triat començar per aquí perquè és una zona amb molt de tràfic marítim durant l'estiu.

Ens va sorprendre positivament perquè no hi havíem remat mai per aquesta zona i encara que és una de les zones costaneres més construïdes, té el seu encant.

El Toro - Cala Major

A les 9.30 aproximadament arribàvem a la platja del Toro (a devora de Port Adriano) per on és molt fàcil tirar la piragua i a més hi ha molt de lloc d'aparcament. Vàrem fer la volta al port i posàrem rumb a l'illot del Toro (zona protegida) al qual vàrem fer sa volta i aprofitar per fer quatre fotos.

Port Adriano, s' Esclop i el Galatzó, al fons

S'illot del Toro

A continuació ens vàrem dirigir cap al far de sa Punta de Cala Figuera passant per la zona militar. Una vegada giràrem el far arribàrem a sa cala de Sa Bella Dona per pegar una mossegada. A partir d'aquest punt hi ha un gran nombre de escapatòries per si el temps es posa malament.

Far de Cala Figuera

Torre de Cala Figuera

Cala de sa Bella Dona

Poc després de posar-nos en marxa, un grup amb piragües de velocitat ens vàren fer de llebres fins al port de Portals Nous, poc després aturàrem a dinar a sa platja de Portals i prendre un poc es sol. En aquest punt varem decidir que no arribaríem a la platja de Can Pere Antoni perquè no ens venia de gust passar per davant de la bocana del port de Palma, pot ser més endavant decidim fer-ho.

Vaixell d'època a la sortida de Sa Cala de Sa Bella Dona

Arribant a sa platja de Portals Nous

Finalment varem continuar rumb a Cala Major, només ens faltava voltar al illot de Illetes, vàrem decidir passar per un estret a on no deu haver-hi més d'un pam de fondària a on varem tocar lleugerament. Recomanam passar per l'esquerra de l'illot, a partir d'aquí i amb Cala Major a la vista vàrem fer les darreres remades i donar per finalitza la primera etapa de la Volta a Mallorca 2013.

Cala Major

2 comentaris :

1. Hola.
    Que sorpresa volver a encontrarnos. He sido testigo casual del comienzo de vuestra aventura en el Toro. Que buen proyecto. A ver
    si nos volvemos a cruzar en el mar.
    Un saludo

Eduardo

1. Eso espero. Desde aqui iremos publicando con un par de dias de antelación, una idea aproximada de la proxima salida. Ahora mismo estamos a la espera de a ver que tiempo dan para el fin de semana y si es posible hacer una salia de dos dias que ya toca. Un saludo!