Translate

dijous, 23 de maig del 2013

Invents...


Un dels inconvenients de la piragua doble, és que és difícil fer-nos fotografies a nosaltres mateixos, per això vaig inventar el que he batiat com a "Gadchetobrazo". Simplement és un bastó de caminar que després de la travessa d'enguany, ja estava per retirar. Així que després de afegir-li un adaptador per a la càmera que tenia per casa, el vaig reconvertir en un estri per poder fer auto-fotos des de la piragua... No és cap meravella però fa es servei.



Així com el gadchetobrazo ja està provat , el darrer invent el vaig copiar a un piragüista que vàrem conèixer just començar la darrera sortida. Consistia en adaptar la típica ventosa per dur el mòbil al cotxe a un suport per la càmera. Per sort, el meu germà Rubén en tenia un romput que estava per casa meva i encara em quedava un adaptador per la càmera. La gran sort és que pareixia fet aposta. El pern que ajuntava el trípode a l'adaptador de la càmera i el que ajuntava la ventosa al suport per al mòbil, eren de la mateixa mida. En 5 minuts ho vaig tenir montat, ara només falta que funcioni.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada